سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... ای نهایت آرزوی آرزومندان !ای نهایت درخواستِ درخواست کنندگان ! ای غایت خواسته خواستاران ! ای والاترین رغبتِ راغبان ! ... فروتنی ام برای تو ودرخواستم از توست و مویه و زاری ام به سوی توست . [.امام سجّاد علیه السلام]
خاموش
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آنگاه مردی گفت:‏با ما از شناخت خویشتن بگو . . .

آنگاه مردی گفت: با ما از شناخت ِ خویشتن سخن بگو.

و او در پاسخ گفت: "دل های شما در سکوت ِ خود رازهای روزها و شب ها را می دانند.

ولی گوشهاتان تشنه ی شنیدن صدای دانش ِ دل هستند.

شما میخواهید آنچه را که همیشه در اندیشه دانسته اید در سخن نیز بدانید.

می خواهید با انگشت هاتان تن ِ رویاهاتان را لمس کنید.

و چه بهتر که چنین کنید

چشمه ی پنهان ِ روح شما ناگزیر سرریز میشود و نجوا کنان به دریا می رود؛ و گنج ِ ژرفای بی پایان ِ شما در برابر ِ چشم تان پدیدار می گردد.

اما برای کشیدن ِ گوهرهای ناشناخته ی خود ترازویی مسازید؛و ژرفای دانش ِ خود را با چوبی یا ریسمانی اندازه مگیرید.

زیرا خویشتن دریایی ست بی کران و بی بُن.

مگویید: " حقیقت را یافته ام"، بگویید:"حقیقتی را یافته ام."

مگویید:"راه ِ گردش ِ روح را دیده ام" ، بگویید:" روح را دیدم که از راه ِ من میگذشت."

زیرا روح از همه ی راه ها میگذرد.

روح بر یک خط راه نمیرود و مانند ِ نی نمی رویَد.

روح شکفته میشود،مانند نیلوفر ِ آبی که گلبرگ های بی شمار دارد



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیدا جوان بخت ( دوشنبه 89/7/26 :: ساعت 12:12 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تو کیستی؟؟؟؟
من یک موش کور هستم . . .
آنگاه مردی گفت:‏با ما از شناخت خویشتن بگو . . .
حد نساب امتیاز ما در عشق کجاست؟‏؟‏؟‏؟‏
و آنگاه المیترا گفت: با ما از عشق سخن بگو . . . . . . . . !!!!!!
آنگاه زنی گفت: با ما از شادی و اندوه بگو.
ترجمه متن
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 18402
» درباره من

خاموش
آیدا جوان بخت
کلیه ی حقوق نوشته های این وبلاگ مربوط به آیدا جوان بخت می باشد. . . . . . وبلاگ من وبلاگ همه ست... وبلاگ فهم و اندیشه است

» پیوندهای روزانه

وبلاگ دیگر نویسنده [84]
[آرشیو(1)]

» آرشیو مطالب
نوشته های من . . .
بخش زبان فرانسه

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
دکتر علی حاجی ستوده
وبلاگ دیگر خودم خ ا م و ش

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب